STINTERIOR.NO
  • Hjem
  • Produkter
    • Kontormøbler >
      • Kontorstoler
      • Skrivebord
      • Oppbevaring
    • Møterom >
      • Møte & Konferansebord
      • Konferansestoler
    • Garderobe >
      • Garderobeskap
      • Garderobeutstyr & Sittebenk
      • Utrykningsskap
      • Tillegg
    • Skole & Barnehage >
      • Barnehageinnredning >
        • Basis
        • Muro
      • SKOLE
      • Garderobe
    • Annet >
      • Stoffgrupper
  • MODUL-OFFICE®
  • Nyheter
  • OM OSS
    • HISTORIEN OM ST INTERIØR
    • GENERELLE BETINGELSER
    • KONTAKT OSS

GENERELLE BETINGELSER
​

Leveringbekreftelse og betingelser:
​Alle ordrer blir bekreftet via ordrebekreftelse med leveringstidspunkt angitt.
Eventuelle feil og avvik må meddeles ST Interiør AS innen 48 timer etter mottatt ordre.
Etter denne fristen er ordren å anse som godkjent og endelig bekreftet mellom partene.
Leveringstidspunkt forstås her at ordren er klar til forsendelse, frakttid vil komme i tillegg til den angitte tiden

Bekreftede ordrer som inneholder spesialtilpasninger eller spesialstoff kan ikke endres.

Pris og leveringsvilkår:
Alle priser er veiledende utsalgspriser, NOK, eks.mva.
ST Interiør forbeholder seg retten til endring av priser uten forvarsel.
Leveringsvilkår er Ex Works lager ST Interiør AS.

Force Majeure:
Force Majeure fritar ST Interiør AS for forsinkelse og leveringsansvar.
Eksempelvis; krig, brann, streik, lockout, vei- eller banebrudd, vær, inn/utførsels-forbud eller andre omstendigheter utenfor ST Interiør AS sin kontroll

Betalingsbetingelser:
Standard betalingsbetingelser er netto pr. 30 dager.

Avvik på tegninger:
ST Interiør AS presiserer at tegneprogrammene, som eksempelvis Winnter, Microsoft Visio, etc,  er illustrative og at mål og andre detaljer kan inneholde avvik fra faktiske forhold. Tegningene kan ikke brukes som arbeidstegninger, hvis ikke annet er oppgitt.

Retur og reklamasjon:
Kjøper forplikter seg innen 7 dager fra mottak av varer å melde skriftlig tilbake (reklamere) ved eventuelle feil på varen, transportskade (se eget punkt), andre feil eller mangler ved leveransen. Alle reklamasjoner skal være skriftlige i h.h.t. ST Interiør AS sin standard reklamasjonsrutine.

Reklamasjonsrutinen er en del av ST Interiør AS standard salgs- og leveringsbetingelser. Ved behov for retur av feilbestilte standard varer fra kunden, debiteres det med et fradrag på 20% av leveransens verdi (eks frakt) og tillegg for returfrakt.
Eventuelle avvik fra denne regel MÅ AVTALES OG GODKJENNES AV ST INTERIØR AS.
ST Interiør AS sin avtale med speditør skal benyttes.
All annen transport belastes kunden.

Særlig ved transportskader:
Synlige skader på varene/emballasjen, eller manglende kvantum, skal avmerkes på befrakter sitt transportdokument, samt pakkseddel eller fraktseddel.
Skade eller mangler skal reklameres ST Interiør AS omgående og uten opphold.

ST Interiør AS
14.05.2025

Picture
Service telefon  +47 40 00 79 60
E-Post [email protected]
Picture
Roald
Daglig Leder
​+47 994 90 252
Tom
Salgssjef Norden
​+47 
955 25 122
Ronny
Prosjektledelse / Montasje
+47 930 34 177
Tor-Gunnar
Montasje / Web
+47 922 32 852
Camilla
Økonomi
+47 905 03 233
ST INTERIØR AS
Hensmoveien 36
3516 Hønefoss
Se Facebook side
Personvernerklæring
Site powered by V design
  • Hjem
  • Produkter
    • Kontormøbler >
      • Kontorstoler
      • Skrivebord
      • Oppbevaring
    • Møterom >
      • Møte & Konferansebord
      • Konferansestoler
    • Garderobe >
      • Garderobeskap
      • Garderobeutstyr & Sittebenk
      • Utrykningsskap
      • Tillegg
    • Skole & Barnehage >
      • Barnehageinnredning >
        • Basis
        • Muro
      • SKOLE
      • Garderobe
    • Annet >
      • Stoffgrupper
  • MODUL-OFFICE®
  • Nyheter
  • OM OSS
    • HISTORIEN OM ST INTERIØR
    • GENERELLE BETINGELSER
    • KONTAKT OSS