Salgsbetingelser
Alle spørsmål om våre salgs- og leveringsbetingelser kan rettes til oss på e-post eller telefon.
Pris og leveringsvilkår
Alle priser er veiledende utsalgspriser, NOK, eks.mva.
ST Interiør AS forbeholder seg retten til endring av priser uten forvarsel.
Leveringsvilkår er Ex Works lager ST Interiør AS
Leveringsbekreftelse og betingelser
Alle ordrer blir bekreftet via ordrebekreftelse med anslått leveringstidpunkt angitt.
Eventuelle feil og avvik må meddeles ST Interiør AS innen 48 timer etter mottatt ordre.
Etter denne fristen er ordren å anse som godkjent og endelig bekreftet mellom partene.
Leveringstidspunkt forstås her at ordren er klar til forsendelse, frakttid vil komme i tillegg til den angitte tiden.
Bekreftede ordrer som inneholder spesialtilpasninger eller spesialstoff kan ikke endres.
Force Majeure
Force Majeure fritar ST Interiør AS for forsinkelses- og leveringsansvar, som krig, brann, streik, lockout, vei- eller banebrudd, vær og inn/unførsels-forbud eller andre omstendigheter utenfor ST Interiør AS sin kontroll.
Standard betalingsbetingelser er netto pr. 30 dager.
For å gjøre betalingsprosessen enkel og sikker for våre kunder, benytter vi factoring via Svea Finans. Dette betyr at Svea Finans håndterer våre fakturaer og innbetalinger.
Betalingsbetingelser
ST Interiør AS presisere at WINNER, Microsoft VISIO, PCon Planner eller andre tegneprogrammer som er benyttet, er illustrative og at mål og andre detaljer kan inneholde avvik fra faktiske forhold. Tegningene kan ikke brukes som arbeidstegninger, hvis ikke annet er oppgitt.
Avvik på tegninger
Kjøper forplikter seg innen 7 dager fra mottak av varer å melde skriftlig tilbake (reklamere) ved eventuelle feil på varen, transportskade, andre feil eller mangler ved leveransen.
Alle reklamasjoner skal være skriftlige i h.h.t ST Interiør AS sin standard reklamasjonsrutine.
Reklamasjonsrutinen er en del av ST Interiør AS sine salgs- og leveringsbetingelser. Ved behov for retur av feilbestilte standardvarer fra kunde, debiteres det med et fradrag på 20% av leveransens verdi og tillegg for returfrakt.
Eventuelle avvik fra denne regele MÅ AVTALES OG GODKJENNES AV ST INTERIØR AS.
Det skal benyttes ST Interiør AS sin speditør.
All annen transport belastes kunden.
Retur og reklamasjon
Synlige skader på varene/emballasjen eller manglende kvantum skal avmerkes på befrakter sitt transportdokument, samt pakkseddel eller fraktseddel. Skade eller mangler skal reklameres ST Interiør AS omgående.
Transportskader



